Wszyscy wiemy czym są teczki, jednak czy zdajemy sobie sprawę czym są teczki ofertowe? A jest to nazwa, którą coraz częściej możemy słyszeć, przede wszystkim w środowiskach biznesowych. To co trzeba wiedzieć o tym typie teczek to fakt, że te niepozorne przedmioty mają wiele zalet, a służą przede wszystkim celom promocyjnym. Kto powinien zainteresować się nabyciem teczek ofertowych, a także, gdzie taki teczki można w ogóle zakupić? Na te, i inne pytania, odpowiedź znajduje się w poniższym tekście.

Kilka słów o teczkach ofertowych

teczki ofertowePrzedmiot, jakim jest teczka ofertowa, na pewno znajdziemy w wielu biurach, chociaż nie wszyscy zdają sobie sprawę do czego ten typ teczki służy ani czym różni się od tradycyjnej teczki, którą każdy posiada w domu. Otóż teczki ofertowe to po prostu teczka, zwykle lepszej jakości (może być lekko usztywniana), na której zostało nadrukowane logo danej firmy, i ewentualnie, kilka informacji na jej temat. W innych przypadkach, teczka ofertowa może zawierać projekt graficzny, który może być powiązany z jakąś gałęzią działalności danej firmy, jeśli zajmuje się ona kilkoma większymi dziedzinami. Gdzie dostaniemy taką teczkę? Oczywiście zamawianie produktów reklamowych, czy są to zwykłe wizytówki, czy właśnie teczki ofertowe, odbywa się w drukarni, chociaż nie każda musi zajmować się tym typem reklamy. Po wysłaniu projektu i ustaleniu szczegółów, drukarnia wyśle nam gotowe produkty. Jakie są główne zalety tego typu rozwiązania? Po pierwsze, i najważniejsze, liczy się reklama. Jeśli teczka trafia do naszego klienta, być może logo i nazwa naszej firmy zostanie szybciej zapamiętana, dzięki czemu klient wróci do nas po następne usługi lub produkty.  Po drugie, takie działania pomagają budować wizerunek firmy, co niejako łączy się z pierwszym punktem, jednak w tym przypadku bardziej chodzi o działania z zakresu Public Relations, niż z zakresu reklamy. Takie teczki ofertowe mogą się okazać użyteczne zarówno dla naszej firmy, jak i tych, z którymi współpracujemy, pomagają one nam bowiem segregować teczki w archiwach. Szczególnie jeśli teczki mają inne grafiki i informacje w zależności od danego projektu.

Dziś firmy próbują przyciągnąć uwagę klienta na wszelkie sposoby, warto jednak pamiętać, że należy to robić w sposób praktyczny i nienachalny. Inaczej możemy tylko zrazić do siebie potencjalnego klienta. Teczki ofertowe pozwolą przekazywać materiały i inne dokumenty w elegancki sposób, dzięki czemu klient nas zapamięta, a nie będzie czuł się nadto przytłoczony.