Założony przeze mnie sklep internetowy z odzieżą damską bardzo szybko zaczął przynosić ogromne zyski. Postanowiłam więc jakoś wykorzystać zaufanie moich klientów, które budowałam sukcesywnie przez wiele lat. Po wstępnych konsultacjach z mężem postanowiłam, że otworzę swój pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie. Oczywiście zdawałam sobie sprawę z tego, że klienci mojego internetowego butiku rozsiani są po całej Polsce. Bardzo zależało mi więc na tym, by dotrzeć również do nowych klientów, którzy zamieszkiwali naszą piękną stolicę. W zadaniu tym bardzo pomógł mi baner reklamowy, który zawisł na jednym z większych budynków znajdujących się w ścisłym centrum Warszawy.
Banery reklamowe na warszawskich ulicach
Na samym wstępie muszę uczciwie przyznać, że nie dysponowałam zbyt gruntowną wiedzą na temat marketingu czy reklamy. Nigdy nie musiałam bowiem walczyć o uwagę moich odbiorców w sieci, ponieważ to oni znaleźli mnie w sieci. Zupełnie inaczej sprawa ta wyglądała jednak w rzeczywistym świecie. W Warszawie mieszkałam zaledwie od roku, nie wiedziałam więc nawet w jakich konkretnych lokalizacjach warto umieszczać swoje banery. Z pomocą przyszła mi wówczas pewna profesjonalna firma projektująca przykuwające wzrok banery reklamowe w Warszawie. Przeczytałam wiele pozytywnych opinii na temat świadczonych przez firmę usług, które bez przeszkód znalazłam w internecie. Tak zachęcona postanowiłam również dołączyć do grona ich klientów, wierzyłam bowiem, że dobrze zaprojektowany baner pozwoli mi dotrzeć do potencjalnych kupców zamieszkujących stolicę. Podczas pierwszej konsultacji kompetentny pracownik polecił mi zamówić baner typu frontlit, do którego produkcji wykorzystuje się wytrzymały, elastyczny materiał. Przed podjęciem ostatecznej decyzji obejrzałam kilka ich poglądowych prac, które bardzo mnie zachwyciły. Zdecydowałam się więc zamówić duży, kolorowy baner, na którym umieściłam zdjęcie najlepiej sprzedającej się w moim sklepie sukienki. Na banerze znalazły się również wszystkie niezbędne właściwości na temat mojej działalności, które mogłyby okazać się dla klientów przydatne i użyteczne.
Zaprojektowany dla mnie baner zawisł następnie w centrum Warszawy na przystosowanym do tego celu budynku. Początkowo obawiałam się nieco tego, że być może reklama ta będzie mniej skuteczna od kampanii reklamowej, ale napływ nowych klientów, którzy już pierwszego dnia zaczęli tłumnie przybywać do mojego salonu szybko wyprowadził mnie z tego błędu. Z perspektywy czasu bardzo cieszę się z tego, że zdecydowałam się zainwestować właśnie w baner.